Hoe stop je Turkse infoberichten die je krijgt via SMS?

Ik ben op vakantie in Turkije en ik krijg sinds kort allemaal rare Turkse infoberichten. Zelf vind ik er niet zoveel info aan, want er worden alleen maar Turkse plaatsnamen gestuurd en rare codes. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe je dit kan stoppen want het kost me namelijk geld en ik weet zelf niet hoe ik het kan laten stoppen. Ik heb nu in vier dagen al een stuk of 50 sms'jes gehad en ik word er gek van.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als je de laatste bericht naar mij stuur kan ik vertalen en zegen wat er staat en hoe je kan stoppen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben al naar mijn reisleider gegaan en die heeft het gestopt. Voor de rest viel er niet veel te vertalen want het waren plaats en streeknamen zoals Side en Kumkoy. Ook waren er nog codes die begonnen met MNG en dan nog wat nummers erachter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En je kon geen sms terugsturen.