Hoe krijg ik de ns planner op een blackberry bold 9780?

Nergens in de blackberry app store verkrijgbaar, en het is erg lastig reizen nu!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (1)

Sinds 1 mei 2013 is de Reisplanner-app voor Blackberry-toestellen niet meer verkrijgbaar. De app is nu alleen nog beschikbaar voor Android- en iPhone-toestellen.

Wie een Blackberry heeft kan gebruik maken van de mobiele webversie van Reisplanner Xtra. Die vind je in je browser onder reisplanner.ns.nl.

Die mobiele versie heeft verschillende mogelijkheden:
1. Reisplanner: plan je reis met volledig actuele treintijden. De Reisplanner onthoudt je recent gekozen stations en selecteert bovendien de 3 dichtstbijzijnde stations. Je kunt ookl reizen opslaan. Ook kun je de prijs van je reis bekijken.
2. Meer opties: geef hier aan of je gebruik maakt van een NS/OV –Jaarkaart. Het reisadvies houdt hier dan rekening mee.
3. Vertrektijden: hier zie je alle actuele vertrektijden van het dichtstbijzijnde station. Je kunt natuurlijk ook een ander station kiezen.
4. Storingen: je krijgt een overzicht van de actuele storingen en actuele werkzaamheden in het hele land.
5. Werkzaamheden: je krijgt een overzicht van de geplande werkzaamheden in het hele land.
Pieter2011