Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe snel verbruik je 20 mb in een dag?

Ik heb Hi en daar kun je een dag online voor 1 euro en dan krijg je 20 mb. Als ik op mijn mobiel zit download ik een spelletje, check mijn twitter + facebook. En zoek wat op, op google. (Zit nooit op youtube of internet radio) Heb ik dan genoeg aan 20 mb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
739
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
20 MB niet Mb(of mb). De grote B staat voor Byte, de b voor bit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt er aan of je veel berichten krijgt/verstuurt en of het grote berichten zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

whatsapp is ongeveer 0,001 kb per ontvangen en verstuurd bericht.
twitter hetzelfde (behalve als je foto's laad)
spelletje downloaden is wel veel (als je 20mb spelletje download, ben je gelijk alles kwijt).
facebook kan veel zijn, zolang het alleen maar tekstberichten zijn valt het mee.

ik zou iets anders nemen dan hi, bij bliep heb je 500mb (ofzo) voor €0,50 per dag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

20 Mb per dag is ruim genoeg.

Ik heb even gekeken bij gegevensgebruik op mijn telefoon.

Van 10 tot 17 juli is gemeten:
Google Play 37,80 Mb
Internet 19,65 Mb
Facebook 10,63 Mb
Twitter 3,24 Mb
E-mail 3,19 Mb

Nou heb ik toevallig de afgelopen week best veel gedownload op Google Play, dus dat is nu vrij hoog. Maar zelfs dan is het gemiddeld zo'n 10 Mb per dag. Als je inderdaad geen videos kijkt op YouTube, kun je met 20 Mb gemakkelijk een dag 'rondkomen'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding