Wordt het Android OS op mobiele telefoons automatisch geupdate naar nieuwere versie?

Ik lees vaak over bugs in het Android OS. Nu zijn er regelmatig updates, zo ging het van 1.5 naar 1.6 en van 1.6 naar 2.0. Stel je hebt een telefoon met Android 1.6. Wordt dit systeem automatisch geupdate naar 2.0?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

de laatste driekwart jaar wel. dus als dat door zet verwacht ik dat het de aankomende tijd ook wel zal gebeuren.
je telefoon vraagt er wel eerst om, dan ja klikken en het gaat vanzelf