Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn telefoon weer aan de praat? Hij komt bij het opstarten niet verder dan het samsung-logo..

Nadat ik mijn telefoon in het toilet heb laten vallen heb ik deze gedroogd. Hij startte op maar sloot bij het menu weer af (geforceerd sluiten van applicaties enz). Ik heb toen de fabrieksinstellingen teruggezet enz, en nu komt hij bij het opstarten niet verder dan het samsunglogo. Hoe krijg ik mijn telefoon weer aan de praat?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
763

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ben bang dat je telefoon het niet meer gaat doen. Geen een telefoon overleeft het als er water binnen komt. Als je je telefoon droogt zal ie het even doen of een klein beetje, maar langzaam geeft ie het op en doet je telefoon niks meer. (water dichte telefoons kunnen er natuurlijk wel tegen!)
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is nog hoop!!! doe ecact wat ik hier zeg

Sta,p: houd de power button, de home button ( het knopje hellemaal onderaan) en de volume Up En Down button in gedrukt

Stap2 :als het goed is, kom je nu in recovery mode , navigeer met de volume up en down button,

Stap3 : zoek nu in het menu ; in het Nederlands vertaald: verwijder gegevens . Sta je op die knop klik 1X Op de home button ( om door te gaan) nu kom je aantal x het woord: no en 1x yes , druk op yes,

Stap 3: verwijder nu de cache, en klik op REBOOT als het goed is, zou hij het nu moeten doen zo niet, her haal de de stappen. Zo nog niet. Heb jij spijtig een dode telefoon,, en ik een half uur voor niets op telefoon aan het typen XD suc6 ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding