Hoe kan ik bij een HTC Desire X een verbindingstype kiezen?

Ik heb een HTC Desire X. Als ik de telefoon verbind met de computer, hoort er een keuzemenu te verschijnen met 'Kies uw verbindingstype'. Dit menu krijg ik niet. Via internet kom ik er niet achter hoe ik ervoor kan zorgen dat ik het menu wél krijg. Andere telefoons van HTC hebben bij 'Instellingen' de optie 'Verbinding met PC', om het daar aan te vinken. Die instelling heb ik ook niet. Heeft iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo,
Ik heb deze telefoon ook gehad, en ik heb hier nooit zo'n melding gekregen als jij krijgt. Misschien lukt het bij een andere computer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Wat bedoel je precies? Ik krijg dus geen enkele melding (menu). Heb jij dat keuzemenu van het verbindingstype ook nooit gekregen of juist wel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nooit. Alleen rechtsonder in de hoek dat hij het toestel herkent. Heeft jouw toestel kleine problemen? Slim om even terug te gaan. Het is nog al een problementoestel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd! Volgens mij heb ik het in het begin wel gehad. Ik heb namelijk één keer muziek op mijn telefoon gezet, maar dat lukt nu dus niet meer. Nouja, dan weet ik in elk geval dat de telefoon sowieso een beetje raar is :/ Ik heb verder geen problemen. Alleen een kapotte sd-kaart, maar dat heeft weinig met de telefoon te maken denk ik... Nouja, bedankt in elk geval voor je reacties!

Antwoorden (1)

Is jouw huidige Windows versie geupdate met de laatste updates? Dit kan vaak voor dit soort problemen zorgen.