Is snelheid 364 kb/s (download) voldoende op mobiel?

Ik heb nu prepaid van Hi. De snelheid is nu 2Mb/s. Deze gaat naar 128 kb/s. Bij bijna alle providers is de snelheid van prepaid internet 128 kb/s. Heb er één gevonden met 364 kb/s. Is dit voldoende? Ik gebruik whatsapp, mail, routeplanner en soms wat opzoeken op internet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nederlandse providers beschikken allemaal van een goed en snel internet netwerk dus hier hoeft u niet per se naar te kijken. Alles dat wordt aangeboden is snel genoeg om een goede internet connectie te hebben. Wel raad ik u aan om binnenshuis uw telefoon gewoon te verbinden met het Wireless internet dat u waarschijnlijk hebt thuis bij uw internetkastje (Wi-Fi).