mijn wifi staat aan en ik heb geen internet abbo, maar rechts bovenin staat alsnog gprs moet ik daar geld voor betalen?

er staat gprs in kleine letters

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
10 jaar geleden
gprs moet je apart uitzetten op je telefoon

Antwoorden (2)

Om er zeker van te zijn dat je alleen gebruikt maakt van wifi kan je het best mobiele netwerken uitschakelen. Ik weet niet wat voor telefoon je bezit maar via de instellingen zou dit mogelijk moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ook zonder internetabonnement kun je mobiel internet gebruiken. Het is dan ook duurder, omdat het buiten je bundel is. In de instellingen van je telefoon kun je je mobiele internet helemaal uitzetten, zodat je niet voor nare verrassingen komt te staan.
bamibal