hoe krijg ik al mijn muziek te zien bij mijn samsung galaxy ace

Ik heb een app gedownload dat bestanden van je sd kaart kan laten zen en hier staan wel al mijn liedjes gewoon tussen maar niet bij mijn muziek speler hoe kan dit??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via wat heb je je muziek erop gezet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon via mijn pc en een paar gedownload via de gratis download apps in de google playstore
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie morgen wel of iemand een app weet waarmee je ze gewoon weer allemaal kan afspelen

Antwoorden (1)

Jouw standaard mediaspeler heeft een preset m.a.w deze "kijkt" in voorgedefinieerde folders.
Meestal genaamd "music" "media" of wat dan ook.

De app die je gedownload hebt is een "verkenner" een browser om bestanden op je sd kaart te zoeken.
Deze heeft die "beperking" namelijk niet, is ook logisch daar je daarmee al je bestanden mee kan opzoeken.

Als je wilt dat je mediaspeler je muziek "ziet" dan dien je je muziekbestanden in de correcte folder te zetten.
Volgens mij is dat bij de ace de folder "music"
Gewoon even mee pielen, je merkt dan vanzelf welke folder de goede is.