Wat kan je het best gebruiken om een iPhone 4 op ios 6.1.3 te jailbreaken?

Ik probeer mijn iPhone te jailbreaken met Redsn0w, maar ik krijg hem maar niet gejailbreakt. Heb alles gedaan wat ik moest doen, er staat zelfs dat het gelukt was, maar achteraf gaat me iPhone ook niet vanzelf aan en moet ik het zelf doen door de twee knoppen ingedrukt te houden. Weet iemand waar je ios 6.1.3 het makkelijkst en snelst / best kan jailbreaken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

iOS 6.1.3 kun je (nog) niet jailbreaken. Wel als je hem eerst downgrade naar een lagere versie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is wel mogelijk om IOS 6.1.3 te jailbreaken, maar ik zou het niet aanraden.
Hier wel een site met uitleg (goed lezen en stap voor stap volgen): http://www.evasionjailbreak.com/jailbreak-6.1.3-semi-untethered-ios-on-iphone-4-3gs-ipod-touch-4g/

Je kan je iPhone ook proberen te downgraden naar IOS 6.0/6.0.1/6.0.2/6.1/6.1.1/6.1.2, dat moet dan ook met Redsn0w. Via deze site: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ kan je de juiste IOS voor de downgrade downloaden. Als de downgrade is gelukt kan je met evasi0n (www.evsiOn.com) je iPhone jailbreaken, evsio0n is gemakkelijk en snel (gewoon een druk op de knop).

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, maar hoezo niet met 6.1.3 eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je ziet er nauwelijks verschil tussen en er zaten (dacht ik) ook fouten in. Bovendien is het een untethered jailbreak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oeps, de untethered jailbreak is juist wel goed. Tethered moet je niet hebben.