iPhone 4s niet meer aan na val, wat moet ik doen?

Ik heb mijn iPhone net van een hoogte van 1 meter met hoesje en al laten vallen. Mijn iPhone gaat niet meer aan sindsdien terwijl de batterij voor driekwart vol zat. Wat moet ik doen. Hij is nu wel iets meer dan een jaar oud, maar ik heb wel een verzekering.
Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ik zou hem eerst aan de oplader leggen ongeveer tot die 1/4 vol is dan haal je 't eraf houdt de home knop en de aan uit knop in gedrukt 5 seconden en dan zou die het moeten doen als dat niet zo is is die denk ik kapot en zou ik naar de verzekering gaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Contact opnemen met je verzekering :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik jou was zal ik hem naar media markt brengen om er naar te laten kijken ik heb zoiets zelf namelijk ook gehad met mijn ipod en vaak maken ze dan een reserve kopie en geven ze je een nieuwe met die reserve kopie erop veel succes ermee
Ik hoop dat het lukt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als misschien in DFU mode kunt zetten. Aan- en uitknop tegelijkertijd met de. Home-knop indrukken. Na 10 sec. de aan- en uitknop loslaten en de home-knop vast blijven houden.