Ik heb draadloos internet thuis, kan ik dan via dit netwerk gratis bellen?

Ik heb een HTC one. Thuis heb ik een draadloze internetverbinding. Ik ben via mijn telefoon ingelogd op mijn thuis netwerk. Bij telefoon instellingen heb ik de WIFI aangezet en mobiel netwerk uit gezet. Ik kan gewoon bellen en whatsappen. Maar is het bellen nu gratis??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Volgens mij is je gsm netwerk niet uit (ik zie de indicatie balken in ieder geval) en bel je dus (buiten je bundel) niet gratis. Via Skype kan je via Wifi wel gratis bellen naar een Skype account holder. Wat je precies uit hebt gezet (data roaming??) met "mobile network" is mij onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mobiel netwerk is een groot iets. Hier vallen meerdere dingen onder. Zodra je gehele mobiele netwerk uit staat, kan je niet meer bellen. Je zou iets moeten uitschakelen genaamd 'pakketgegevens'. Want zodra je 'Roaming' uitstaat(wat onder mobiel netwerk valt) kan je niet meer bellen.