Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb draadloos internet thuis, kan ik dan via dit netwerk gratis bellen?

Ik heb een HTC one. Thuis heb ik een draadloze internetverbinding. Ik ben via mijn telefoon ingelogd op mijn thuis netwerk. Bij telefoon instellingen heb ik de WIFI aangezet en mobiel netwerk uit gezet. Ik kan gewoon bellen en whatsappen. Maar is het bellen nu gratis??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
651

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Volgens mij is je gsm netwerk niet uit (ik zie de indicatie balken in ieder geval) en bel je dus (buiten je bundel) niet gratis. Via Skype kan je via Wifi wel gratis bellen naar een Skype account holder. Wat je precies uit hebt gezet (data roaming??) met "mobile network" is mij onduidelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mobiel netwerk is een groot iets. Hier vallen meerdere dingen onder. Zodra je gehele mobiele netwerk uit staat, kan je niet meer bellen. Je zou iets moeten uitschakelen genaamd 'pakketgegevens'. Want zodra je 'Roaming' uitstaat(wat onder mobiel netwerk valt) kan je niet meer bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding