Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zit de wifi antenne in de iPhone 5?

Ik heb altijd het idee dat als ik mijn telefoon op een bepaalde manier vasthoud mijn bereik beter of juist slechter is. Zou dit kunnen komen doordat ik mijn hand voor de antenne houd? Want waar zit die antenne dan in de iPhone 5?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat mag geen consequentie hebben , ik heb zelf ook een iPhone 5 maar het zal geen negatief effect als je hand ervoor houd . De wifi antenne zit onderaan vlak bij je boxen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De iPhone heeft een nogal aparte antenne. Het is namelijk de metalen strip rondom je telefoon. De gehele zijkant is hiermee de antenne.
De iPhone 4 had 2 zwarte inkepingen 1 rechts en 1 links. De iPhone 4s heeft net als de iPhone 5 4 zwarte inkepingen over de metalen strip. Deze zijn er juist voor gemaakt het antenne signaal te versterken.

Hoe je je telefoon vast houd zou zo weinig consequenties moeten hebben dat het nauwelijks merkbaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding