Kun je Smartlock (Samsung S6) uitzetten?

Door een update is dit automatisch ingesteld, maar graag willen we alleen maar een patroon ingeven als vergrendeling, maar krijgen Smartlock niet uitgeschakeld.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
11.1K

Antwoorden (1)

Mijn S6 Edge loopt op Android 6.0, en ik doe het als volgt:

Instellingen --> Schermvergr. en beveilig. --> Instell. veilige vergrendelingen --> Smart Lock --> (identificeer je d.m.v. pincode, patroon if wachtwoord) --> Hier zie je vier methoden voor Smart Lock die je stuk voor stuk kunt uitschakelen. Bij vertrouwde plaatsen tik je op de locatie, waarna onderin een melding verschijnt waarmee je het uit kunt schakelen. Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
We hebben gekeken maar als we gaan naar Instellingen—> Schermvergr. en beveilig.—> Instell. veilige vergrendelingen dan hoort daar Smart Lock bij te staan maar dat ontbreekt juist. Dat is denk ik het probleem. Het gaat om de telefoon van m'n vriend. Ik vroeg me af of er een fout in de update kan zitten omdat dit stuk ontbreekt?