mijn HTC Hero blijft hangen, in quietly brilliant, wegpoetsen, opnieuw beginnen etc. Kan ik m zelf resetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn HTC. Bleek een zogenaamde "bootloop" te zijn. Was zelf niets aan te doen. Moest hem opsturen naar het servicecenter en daar is hij gereset. Had hem binnen een week terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je wel, nu weet ik tenminste zeker dat ik er zelf niets aan kan doen. hij valt niet meer in de garantie dus dat lijkt me een beetje duur