Mijn iPhone 4s laadt niet meer op wat kan ik doen?

Mijn iPhone 4s nieuw gekocht bij een winkel die inmiddels failliet is laadt niet meer op. Heb verschillende opladers geprobeerd maar pakt deze niet. De aansluiting in mijn telefoon zou wel eens beschadigd kunnen zijn (of vies misschien) hoe maak je die bijvoorbeeld schoon? Ik heb er al eens doorgeblazen maar weinig resultaat. Ik ben bang dat als ik een compressor pak dat ik nog meer beschadig. Hoe kan ik deze schoonmaken? Of andere tips hoe ik het opladen toch kan volbrengen.

Zelfs met de oplaadkabel wiebelen om contact te krijgen had geen effect. Zag dat de vraag al eens gesteld was maar lijkt bij mij nvt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had hetzelfde,ik heb een nieuwe oplader gekocht(kabel&stekker)en nu laad hij weer op.
Die iPhone opladers gaan best snel kapot,ik hoor het ook van anderen.
Dus misschien is dat bij jou ook de reden.

Het beste antwoord

Probeer (voorzichtig) met een saté prikker of naald de viezigheid uit de connector te halen, als dat niet lukt dan kan het zijn dat de connector kapot is(in de bron staat een link!)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vond het een belachelijk idee, meer uit angst dat ik mijn telefoon nog erger ging vernielen. Maar ook in de telefoonwinkel zeiden ze het zelfde en hij doet het weer dus een perfect antwoord

Andere antwoorden (3)

Een vergroot glas , even heel goed kijken . Een dun tanden ragertje , een tanden stoker , heel voorzichtig te werk gaan . Ook je stekker , eens goed inspecteren . Zo niet ga naar zo'n reparatie winkeltje . Ik zelf heb daar goede ervaringen mee . Zelfs toen Tmobille m'n oude telefoon als niet meer te repareren terug gaf . Maar heb je niet gewoon garantie ? Dan niet zelf of bij een reparatie bedrijfje wat doen dan verlies je de garantie . Dus eerst zelf goed kijken , dan naar zo'n reparatie bedrijfje brengen . Het kan soms ook op de markt maar blijf er dan bij . :).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien een bezoekje brengen aan de apple-winkel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij is eens iets in de oplader doorgebrand waardoor de oplader stuk was. Wellicht is dit bij jou ook gebeurt of is er iets anders in je iPhone kapot. Sluit je iPhone eens aan op de computer of op de oplader van een vriend en kijk of hij dan wel oplaad. Een nieuwe oplader is anders de oplossing.