Wat kan je doen als je scherm van je mobiel kapot is?

Ik heb mijn mobiel laten vallen en nu is het beeld kapot. Mijn mobiel doet het wel, ik kan hem gewoon aan doen maar als ik mijn mobiel wil ontgrendelen lukt dat niet. Het scherm reageert dus niet op mijn mobiel. Is er een manier zodat hij het wel doet of moet ik naar de winkel terug?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (1)

Dan zal je een nieuwe glasplaat en nieuwe digitizer moeten kopen. Die zijn niet zo heel duur en kun je bij de meeste winkels wel laten installeren.