Het toestel zelf heeft al geen WIFI mogelijkheid,te lezen op de volgende website ( bij Connectivity)

http://www.samsungstar.nl/specificaties

Het antwoord is dus : NEE.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 20 minuten:
Mijn excuses bij deze,want op een pagina verder staat het volgende :
Connectiviteit Bluetooth Ja (v.3.0)
USB Ja (v.2.0 High Speed)
WAP Ja (v.2.0)
USB Massa opslag Ja
SyncML(DS) Ja (v.1.2)
WIFI Ja (802.11b/g/n)

http://www.samsungstar.nl/nieuws/specificaties-samsung-star-2-online

Mijn herziene antwoord is dus : JA .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De gewone Samsung star S5230 heeft geen wifi, maar de Samsung Star wifi en Samsung Star ll wel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, de gewone 5230 niet, maar de 5230W wel. dat is de wifi editie van de samsung star.
maar als ik jou was zou ik niet meer voor de gewone samsung star 5230 gaan, omdat die a een jaar oud is, en nog een resistief touchscreen heeft, wat lang niet zo gevoelig is als het capacitieve touchscreen, wat de samsung star2 s5260. ook heeft die wel wifi, en is simlockvrij maar een tientje duurder. zie de link voor de verschillen tussen die 3 telefoons.
als je nog een iets hoger budget hebt zou ik voor de Samsung Galaxy Mini s5570 gaan. die is ongeveer 140 euro, maar daar heb je android op, het besturingssysteem van google voor mobile telefoons. je kunt er bijvoorbeeld ook apps mee downloaden uit de android market