valt de samsung galaxy Y vaak uit?

Veel mensen zeggen dat de Samsung Galaxy Y vaak uitvalt. Is dat waar? want ik wil er een gaan kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mijn vriendin wel, verder een slecht apparaat, geheugen zo vol, traag, valt uit bij koude etc. Beter spaar je door voor een beter model, een Ace ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als je geen kabouter bent is het onmogelijk om er iets mee te tikken, ding is te klein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem sinds kort en heel toevallig de paar keren dat ik hem wilde gebruiken om te bellen bleek dan dat ik opeens niet meer aangemeld ben bij mijn netwerk. Dus mobiel opnieuw starten zodat die weer kan aanmelden bij netwerk. Heel vervelemnd als je iemand dringend wil bellen ja.

Antwoorden (2)

Dat is voor elk persoon verschillend. Persoonlijk heb ik er zelf nog nooit last van gehad. Maar het is ook net wat je van een mobiel verwacht. Wil je er heel veel apps op hebben of gebruik je het alleen voor een beetje bellen, smsen en watsappen? Wil je er hele scherpe foto's mee maken en wil je er veel muziek op zetten? Als je die punten op een rijtje hebt gezet, van wat jij van de mobiel verwacht voor dat geld, dan kun je kijken of de mobiel er aan voldoet. Specificaties staan in de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, het er is niks van waar
waarschijnlijk heeft iemand het ooit gehad

en is het zo verder verteld.

je moet er gewoon niks van aan trekken ( het zijn alleen maar roddels )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
https://www.google.nl/search?q=galaxy+y+valt+ui&rlz=1C1CHFX_nlNL525NL525&aq=f&oq=galaxy+y+valt+ui&aqs=chrome.0.57j0l2j60l2j0.6611j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#safe=off&hl=nl&rlz=1C1CHFX_nlNL525NL525&sclient=psy-ab&q=galaxy+y+hangs+freezes&oq=galaxy+y+hangs+freezes&gs_l=serp.3...37678.39858.1.40049.8.8.0.0.0.0.163.1098.0j8.8.0...0.0...1c.1.9.psy-ab.FCknuyxcadg&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&fp=a4d742b350515cab&biw=1920&bih=1099 Allemaal leugens.