maakt het verschil waar ik ga staan met mijn telefoon voor betere ontvangst van mobiel netwerk?

het binnenhalen van informatie gaat de ene keer veel sneller dan de andere keer dus vroeg ik me af of je de "ontvangst"niet kunt beinvloeden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Uiteraard kun je de ontvangst beïnvloeden. Maar dat ligt er meer aan waar je staat dan hoe je staat. Als je in een weiland staat in the middle of nowhere, dan is de verbinding daar vaak langzamer, omdat er minder zendmasten in de buurt zijn. Zit je midden in een druk gebied, is het vaak ook langzamer vanwege het aantal mensen dat inhaakt op de zendmasten. Dus het beste is een rustige stadsomgeving.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan zeker verschil uitmaken. In de buurt van een uitzendmast, op een bergtop, in de buitenlucht in plaats van binnen, bij het raam in plaats van bij de muur. Allemaal kan dat uitmaken op de ontvangst.
Amadea