kan je pingen als je geen internet abonnement hebt afgesloten?

ik wil een blackberry aanschaffen, maar als ik een abonnement zonder internet neem, kan ik dan altijd pingen zonder een wifi hotspot?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Bij Vodafone hebben ze prepaid kaarten voor blackberry ping. Daar moet je 9,50 per maand betalen en dan heb je gewoon internet.. Je kan opwaarderen door een beltegoed kaart te kopen. Van € 10 €20 of €40 .. Dit is een goed alternatief. Kijk anders op Vodafone.nl of anders loop binnen bij een telefoon winkel die kunnen het je allemaal precies uitleggen.. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem *BLIEP €0.50 per dag onbeperkt internet ping sms.
Zonder addertjes onder het gras.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit lijkt weinig, maar dat is toch mooi €712 per jaar. (€60,- per maand) ik heb voor 17,50 p.m. een bb-abbonement
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
''Quote'': dit lijkt weinig, maar dat is toch mooi €712 per jaar. (€60,- per maand) ik heb voor 17,50 p.m. een bb-abbonement ''Quote'' Leer is rekening.. €0.50*28=€ 14.
365*0.50=€182.50
Jouw abbo: 17,50*12=€ 210
Conclusie; je kan blijkbaar niet echt rekenen?
En jouw abbo is duurder...
Nee dat kan niet, tot zo ver het antwoord, wat je wel kan doen is al eerder doorgegeven. Succes.