Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je pingen als je geen internet abonnement hebt afgesloten?

ik wil een blackberry aanschaffen, maar als ik een abonnement zonder internet neem, kan ik dan altijd pingen zonder een wifi hotspot?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
482

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij Vodafone hebben ze prepaid kaarten voor blackberry ping. Daar moet je 9,50 per maand betalen en dan heb je gewoon internet.. Je kan opwaarderen door een beltegoed kaart te kopen. Van € 10 €20 of €40 .. Dit is een goed alternatief. Kijk anders op Vodafone.nl of anders loop binnen bij een telefoon winkel die kunnen het je allemaal precies uitleggen.. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem *BLIEP €0.50 per dag onbeperkt internet ping sms.
Zonder addertjes onder het gras.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit lijkt weinig, maar dat is toch mooi €712 per jaar. (€60,- per maand) ik heb voor 17,50 p.m. een bb-abbonement
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
''Quote'': dit lijkt weinig, maar dat is toch mooi €712 per jaar. (€60,- per maand) ik heb voor 17,50 p.m. een bb-abbonement ''Quote'' Leer is rekening.. €0.50*28=€ 14.
365*0.50=€182.50
Jouw abbo: 17,50*12=€ 210
Conclusie; je kan blijkbaar niet echt rekenen?
En jouw abbo is duurder...
Nee dat kan niet, tot zo ver het antwoord, wat je wel kan doen is al eerder doorgegeven. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding