Hoe set ik de wekker op een samsung galaxy young dat hij rinkelt als het toestel uit is?

Ik wil graag mijn galaxy young als wekker gebruiken.

maar als ik he uitdoe gaat de wekker niet en moet ik hem de hele tijd aan laten.

Hoe kan ik doe dat hij rinkelt als het toestel uit is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Pieter2011
11 jaar geleden
Ja, dat is bij mijn Galaxy ook zo. En daarvóór had ik een stokoud mobieltje dat je wel gewoon uit kon zetten nadat je de wekker had ingesteld. Ben benieuwd naar de antwoorden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan niet. Bij android, IOS, Windows Phone enz. werkt het besturingssysteem niet als de telefoon uitstaat. Dus ook de wekker niet.
Ik heb zelf ook nog een oude sony-ericsson. En daar werkt de wekker wel gewoon als je het toestel helemaal uitzet..
Maar als je het vervelend vind om hem aan te laten vanwege belletjes of mailtjes kun je hem natuurlijk wel gewoon in flightmode zetten.

Antwoorden (2)

Dat kan helaas niet.
11 jaar geleden
Bij smartphones kan dat niet, het toestel moet aanstaan om de wekker af te laten gaan. Je kunt het toestel wel in de vliegtuigmodus zetten voor je gaat slapen. Je wordt dan niet lastiggevallen met telefoontjes, sms'jes en dergelijke maar de wekker zal wel afgaan.

Redactie Kieskeurig.nl