Van de 1 op de andere dag kan ik mijn smartphone (Nokia E7) niet meer opladen. Hoe kan dit?

Heb bijna anderhalf jaar lang een smartphone (Nokia E7) en nooit een probleem gehad. Eergisteren was de batterij leeg en moest ik hem opladen. Toen ik hem na rum 9 uur van de belading haalde was hij nog net zo leeg als daarvoor. Heb vervolgens geprobeerd met 2 verschillende usb kabels de telefoon op te laden via de pc maar ook dat werkt niet.
Hoe kan dit zo van het 1 op het andere moment en hoe kan ik dit euvel oplossen? Al mijn belangrijke telefoonnummers (meer dan 250) staan opgeslagen op het geheugen van de telefoon en niet op mijn sim. Ben radeloos, gezien ik deze nummers iedere dag nodig heb voor mijn werk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is de batterij kapot. Het lastige is dat deze niet zo eenvoudig te vervangen is in deze telefoon. Op youtube staat wel een filmpje hoe je dat kan doen.

Als je nog garantie hebt, kun je hem ook laten repareren.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mij te ingewikkeld, hahaha...
Ben net terug van KPN businespoint en het bleek dat niet de batterij kapot is maar dat de aansluiting waar het snoertje ingaat kapot is. Hij is nu ter reparatie en heb tijdelijk een vervangend toestel.
Bedankt voor je antwoord... +1