Bestaat er een bedrijf/winkel, die de kleur van je telefoon aan kan passen?

Ik heb de htc 8x gekocht maar ik ben toch niet tevreden met de kleur ( paars ). Is er een bedrijf of winkel in amsterdam, die het kan overspuiten, overplakken of zoiets? ( het liefst mat zwart, normaal zwart mag ook.) Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik ben bang dat je toch echt gewoon een hoesje moet kopen. Er bestaan in Nederland (nog) geen bedrijven die je telefoon kunnen overspuiten. Je kan eventueel een nieuwe case kopen voor je telefoon. Je moet hem dan wel helemaal uitelkaar halen en alle elektronica loshalen.

Dat wordt gewoon een hoesje kopen, helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is zeker niet illegaal, ik bedoel; als je iemand vind die je telefoon wilt spuiten kan dat prima. Je zou naar de autospuiter kunnen... ben ik alleen bang dat je dan beter een nieuwe telefoon kunt gaan kopen ivm de kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn telefoon aan de achterzijde laten airbrushen.
Kleur en patroon/figuur kon je zelf kiezen.
Hier een voorbeeld daarvan:
http://i117.photobucket.com/albums/o78/blognieuwenoord/DSC00007-2.jpg
Kosten 15E.