Wat gebeurt er als ik het RAM-geheugen van mijn telefoon wis?

Ik zie dat mijn RAM geheugen bijna vol is. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ik deze zou wissen? Wat wordt er dan precies verwijderd? Worden er apps verwijderd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (2)

Dan zal je waarschijnlijk bijna niks meer kunnen downloaden
Heb ik ook een keer gedaan sinds dien doen sommige Apps het al niet meer daarom heb ik mijn telefoon helemaal moeten resetten.
Ik zou het niet doen als ik jou was
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
RAM geheugen kun je niet "wissen", het is het werkgeheugen van je telefoon. Het wordt gebruikt door de op dat moment draaiende applicaties , en door het OS. Door het afsluiten van apps wordt het geheugen dat ze gebruiken weer vrijgegeven. Op zich is het geen probleem dat (bijna) al het RAM in gebruik is.