Hoe zet je muziek op een mobiel die je niet kan aansluiten op de computer

Het gaat om een nokia zonder touch screen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dar heb je vaak micro sd kaartjes voor. Deze kan je in een micro sd adapter stoppen en vervolgens in een usb stick stoppen. Als je deze usb stick aansluit op de computer kan je hier muziek op zetten en vervolgens de micro sd in je mobiel stoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als he een geheugenkaart hebt kun je deze uit je mobiel halen en dan via een adapter in de computer stoppen. Er verschijnt op je computer een map van je sdkaart en daar kun je bestanden naar verplaatsen. Als je klaar bent stop je je sd kaart weer in je mobiel.
Indien je geen sdkaart hebt kun je ook aan iemand vragen of hij muziek via bluetooth naar jou kan verzenden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan zeer gemakkelijk, zorg voor internet op je mobiel en ga dan naar tubidy.mobi. Je kan natuurlijk ook via bluetooth aan je vrienden vragen of zij misschien muziek kunnen sturen, of je kan via je bluetooth je mobiel connecten met je computer. Hiervoor heb je weer een goedkope bluetooth dongle nodig ( deze is al voor 10 euro bij http://www.conrad.nl beschikbaar )