Hoe kan ik de btw berekenen op mijn over mijn abonnement kosten van t-mobile heen?

Ik zit €9,98 over mijn maandelijkse bundel heen. Hoe kan ik bereken wat ik precies kwijt zal zijn? (Er van uit gaand dat ik er niet nog meer over heen ga, en mn maandbedrag niet mee reken)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik was altijd in de veronderstelling dat ondernemingen (zoals T-Mobile) aan consumenten prijzen moeten afgeven inclusief BTW. In dat geval is deze euro 9,98 het bedrag inclusief BTW.

In het geval deze euro 9,98 exclusief BTW zou zijn, moet je 21% bovenop tellen. Ofwel: eur 9,98 * 1,21 = euro 12,08
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjullie wel. Er staat de genoemde bedragen zijn exclusief btw. De getoonde informatie is indicatief en kunnen geen rechten aan worden ontleend. Het weergegeven data tegoed kan 48 uur achterlopen! Rare tmobile