Is een jailbreak slecht voor een iphone?

Ik heb gelezen dat het mogelijk is om een iphone te jailbreaken, alleen vroeg ik me af of dit consequenties heeft voor de iphone (4)? Word hij bijvoorbeeld langzamer, of gaat hij kapot? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik kan me voorstellen dat de iPhone iets langzamer is na het installeren van een jailbreak.
Want je hebt dan meer opties die de iPhone natuurlijk allemaal moet gaan laden.
Ook heb je bijvoorbeeld sommige accu's die lui worden en daardoor geen 3 uur meer mee gaan.
Het zou mischien ook zo kunnen zijn dat dit ook met de hardware van apple is, alleen zal dit minimaal zijn waarbij je bijna niets merkt.

Dat je iPhone niet meer werkt na een jailbreak kan ik me ook moeilijk voorstellen.
Ik heb zelf een iPod 2G die ik heb gejailbreakt waarbij ik ook iets fout deed.
Hij deed werkelijk niets meer, maar na wat lezen op internet bleek dat er wel wat aan te doen was.
Ik had hem weer aan de praat gekregen en restore gedaan via iTunes.
Daarna opnieuw geprobeert te jailbreaken met succes!