Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

black berry zonder abonoment ?

ik ben nog niet helemaal bekent met de bb toestellen. maar ik weet dat je iets hebt dat pin heet dat je van bb naar bb gratis kan smsen. ik wil nu een bb kopen en dan later een sim only kaart halen aleen weet ik niet of ik dan ook kan pingen. en ik heb ook op sites gekeken en daar blijkt dat je voor bb internet extra betaalt ! is dit een ander soort internet ? en kan ik dat ook via een sim only kaartje aanveraagen ?.

bb= black berry

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
549

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Toevallig heb ik sinds een week een bb. Pinnen is het gratis verzenden van berichten tussen bb. Een soort msn, maar dan voor bb-bezitters. Pinnen gaat via het internet. Bij een abbonement kan je onbeprkt internet aanschaffen, tussen de 10 en 15 euro p/m (bovenop je abbonementskosten voor het bellen), en dan kan je ook onbeperkt pinnen. Je kan het onbeperkt internetten ook aanschaffen bij een sim-only abbonement.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding