Wordt je nummer toch bekend als je anoniem belt en je krijgt de voicemail?

Stel je belt iemand anoniem bellen. Hij/zij pakt niet op en je krijgt de voicemail.
Normaal krijgt de persoon in kwestie dan een melding dat er voicemail bericht is met het telefoonnummer erbij.

Maar kan iemand, als je anoniem belt, ook je nummer zien als je de voicemail hoort?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
12.3K

Het beste antwoord

Nee , nr onbekend . Ook in je berichten nr onbekend of geblokkeerd . Of onderdrukt maar dat laatste is dacht ik verleden tijd .