Hoe lang gaat een normale iPhone 4s accu mee?

Ik heb mijn iPhone vannacht geheel opgeladen. Ik doe er mee vanaf 7.30 uur tot nu; 13.30 uur. Ik gebruik hem niet extreem veel, af en toe wat muziek luisteren, whatsappen en op facebook kijken. Mijn accupercentage is nu echter nog maar 16%. Is dit normaal, of moet ik mijn accu laten vervangen? Het zou raar zijn als ik er geen dag mee kan doen...
Mijn iPhone 4s is nu 7 maanden oud, maar vorige week wel in bad gevallen. Alles doet het nog, behalve dus misschien de accu. Weet iemand of de accu dusdanig is beschadigd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als een mobiel in het water valt, mag je hem daarna absoluut niet meer aan zetten voor minimaal 2 dagen.
Ook niet om te kijken of hij het nog doet!!!! Doe hem dan direct in een zipper-sluit-zak met rijst. En laat en met rust voor die 2 dagen.

Antwoorden (3)

dat is vrij snel inderdaad.
ook al lijkt er verder niks te mankeren aan je telefoon na de val in het bad, kan er wel zeker schade in zitten, ook al zie je dan niet op het eerste gezicht.
Het probleem is met water of vochtschade is dat dit niet binnen de garantie valt.
Heb je een extra verzekering afgesloten bij jouw telefoon? Dan raad ik je aan om daarmee contact op te nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik heb geen verzekering afgesloten, maar je krijgt er bij Apple standaard één van een jaar. De punten die door water rood zouden moet worden zijn niet rood geworden, dus ik kan hem gewoon opsturen naar Apple denk ik.. Vaak geven ze dan een nieuwe.
Was de batterij voordat hij in het bad was gevallen ook al zo slecht?
Mijn iphone 4 gaat namelijk eigenlijk gewoon de hele dag mee. Je hebt heel veel tips om je batterij duur te lengen. Ik geef er een paar:
- Zet je helderheid lager dit scheelt veel.
- Bluetooth uit
- wifi uit als je het niet gebruikt
- locatievoorzieningen uit als je dit niet gebruikt. Scheelt ook veel.
- ga naar privacy - locatievoorzieningen - aan - scroll naar onder - system - doe wat je niet nodig hebt uit. (Ik heb gewoon alles uit)
- persoonlijk hotspot uit.
- 3g uit als je dit niet gebruikt.
- minder dingen in notifications zetten.
- je mail handmatig ophalen en niet elke 15 minuten.
En ten slotte als je een nieuw electronisch apparaat koopt probeer het helemaal op te laden het daarna helemaal te laten leeglopen. En dat een paar keer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voelt je toestel ook warm aan ondanks dat je er niets mee doet?
Bij mij was het wel zo het geval en was hij ook binnen een paar uur leeg.
Bij mij bleek een app ( vermoedelijk ns reisplanner) de boosdoener. Toestel in fabrieksinstellingwn terug gezet en bij mij was het probleem over.
Maar het kan bij jou inderdaad ook te maken hebben dat hij in bad is gevallen.