Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn back-up contacten van mijn blackberry vinden op mijn mac?

Het scherm van mijn blackberry is kapot, nu heb ik een nieuwe telefoon maar dus nog geen contacten. via mijn mac heb ik mijn blackberry contacten geimporteerd en nu wil ik die contacten terug zetten op mijn nieuwe telefoon, het probleem is alleen dat ik die contacten niet kan vinden, kan jij mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
622

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

dit kan helaas niet, behalve als je een nieuwe blackberry hebt. Die koppel je via je USB aan de computer en dan zegt hij zelf al of hij de back-up moet terugzetten (en ook je foto's, video's, achtergronden, instellingen e.d.) Maar als je een ander merk toestel hebt kan je je contacten niet meer terugvinden. Wat wel een goede optie is om het appje 'Vodafone contacten back-up' te installeren. Dit kan op elk toestel en je hebt er geen Vodafone sim kaart voor te hebben. Als je het goed instelt maakt hij iedere dag een back- up, waar je dan op internet met je nummer en wachtwoord bij kan. Je kunt vanaf daar ook contacten bewerken, uitprinten, en op een ander toestel zetten. Maar voor nu is er niets meer te doen, mits je een nieuwe blackberry hebt gekocht... Ik spreek hier uit ervaring want heb dit ook ooit gehad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding