Wat is op het moment een goede mobiele telefoon met camera met flits ?

Ik zoek een mobiele telefoon met een goede camera met flits.
De Sony experia heeft een goede camera met flits met 13 mega pixsels, maar het abonement is duur.
Ze raden mij de Samsung ace aan, die heeft een camera van 5 megapixsels en flits, en is te betalen.
Ik zit bij kpn, maar nu hebben ze de regels daar veranderd, en moet je de telefoon leasen.
En als de telefoon dan kapot gaat, dan ben je de pineut, of je moet weer een verzekering afsluiten, wat dus nog meer gaat kosten.
Iemand een idee, naar een andere provider gaan ? of weet iemand iets bij kpn voor mij.
Mijn gemiddelde belminuten die ik verbruik is 150, en ik wil graag internet erop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Budget?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een goeie vraag.
Ik had de vorige keer de Samsung galaxy s, met het grootste abonnement dat er was, en daar betaalde ik geloof ik rond de 36 euro voor, met internet en sms verdubbelaar.
Maar nu heb ik voor het zelfde geld maar 100 belminuten, en de telefoon is in principe ook niet van mij.
Ik ik zit gemiddeld aan de 150 minuten, dus 100 minuten is niet genoeg.
Ik vind het schandalig die prijzen.
Ik denk dat ik naar een andere provider ga.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wellicht dat het handig is om de prijs die je per maand maximaal wil betalen, aan te geven.

Het beste antwoord

Dat is een lastige vraag whiteeagle. Het is net als vragen naar een advies over een auto met airco. Er zijn momenteel zoveel verschillende goede smartphones dat het lastig is om je zomaar een telefoon aan te raden zonder te weten waar je echt naar opzoek bent. Wil je een grote of kleine telefoon, welk besturingssysteem wil je (Android/iOS/Windows Phone), wil je minimaal een 5 megapixel camera of misschien toch wel 8 megapixel? Op inFOON helpen we met een keuze te maken en met het vergelijken van toestellen. Daarbij kan je dan ook een geschikt abonnement kiezen, die voldoet aan jouw voorwaarden. We kunnen namelijk ook niet in jouw portemonnee kijken. Ik zou daarom eens kijken op http://www.infoon.nl/telefoons om wat telefoons te vergelijken. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kei erg bedankt voor deze link.
Ik denk dat ik wat gevonden heb.
Ik heb niet veel eisen.
Het enige wat ik eigenlijk op mijn mobiel doe is what's up, a-mail, navigatie, bellen, internetten.
Het gaat mij gewoon vooral om het toestel met de beste camera.
Omdat mijn digitale camera het niet goed meer doet, en ik geen geld heb om een nieuwe te kopen.
Plus waarom zo veel geld uitgeven aan een camera, als er tegenwoordig zo'n goede camera's op mobiels zitten, die je toch moet hebben.
De sony xperia v met t mobile smart plus 300 2 jaar, 300 min, 500 mb data, en ook nog sms tegoed, wat je eigenlijk nooit gebruikt, omdat iedereen tegenwoordig internet op de telefoon heeft, en gewoon what's upt.
Wel 1 voordeel, hij is waterdicht, aangezien mijn laatste mobiel in de wc is gevallen :-(
De eerste 6 maanden 20,31 Euro, en daarna 35,54 euro maar dan staat er bij gemiddeld, en dan per maand 40,62 euro, dat snap ik niet helemaal, wat is het nu 35,54 of 40, 62 euro ?
En ik heb er 2 gevonden van de nokia 808, waar dus een super camera op zit.
Ook weer een van t mobile, en precies de zelfde kosten als van de sony xperia v, en ook de zelfde min en mb.
En de andere van de nokia 808, is van tele2 voor 36 euro, MAAR daar heb ik 300 min en 1 g data en geen sms tegoed wat ik ook niet nodig heb, en heb je het wel nodig, dan betaal je maar 5 euro voor onbeperkt sms tegoed erbij.
Wat is wijsheid ?
Of weet iemand nog goedkopere abonementen met een van deze 2 telefoons, wel een abonement waar de telefoon gratis bij zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi whiteeagle, Ondanks dat de Nokia Pureview 808 verreweg de beste camera heeft, zou ik je deze toch niet aanraden. Het besturingsysteem waar deze telefoon gebruik van maakt is erg achterhaald, en je zal niet in staat zijn veel apps te downloaden. Naast de camera zijn de overige specificaties ook niet echt om over naar huis te schrijven. Het is nog even wachten totdat Nokia deze camera gebruikt in een telefoon die wel over goede andere specificaties beschikt. Dan zou ik inderdaad eerder voor de Xperia V gaan. Met t mobile smart plus 300 2 jaar zijn je abonnementskosten per maand normaal gesproken 40,62 euro. T-Mobile heeft nu echter een actie dat je 6 maanden 50% korting krijgt. Daarom betaal je die 6 maanden maar 20.31 euro per maand. Wij vinden het voor de gebruiker echter prettig om de kortingen, aansluitkosten en de kosten van de telefoon (in dit geval gratis) mee te nemen in de kosten per maand. Daarom spreken wij over gemiddelde kosten per maand. Deze komen neer op 36.81 euro over de gehele 24 maanden. Als ik je toch een advies mag geven als je dit uit wil geven voor een telefoon, dan zou ik voor de Galaxy S3 gaan. Met het bovenstaande abonnement is deze nog goedkoper dan de Xperia V. Neem anders nog eens een kijkje bij de abonnementen van de Galaxy S3: http://www.infoon.nl/telefoons/samsung-galaxy-s-iii-16gb/abonnementen Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moet bewegende beelden kunnen fotograveren, en kunnen inzoomen.
En volgens mij kan alleen de nokia 808 dat.
Hoe goed is de camera van de samsung galaxy s 3 ?
Wat kan die allemaal ?
Er zit geen abonnement bij die geschikt is voor mij van de samsung galaxy s 3
De telefoon moet gratis zijn, en ik wil min 200 belminuten, het liefst weinig sms, en 1g data.

Andere antwoorden (2)

Ik moet zeggen dat ik altijd adviseer om een toestel direct te kopen. Dit lijkt duur, maar wanneer je een toestel binnen het abonnement financiert (de telco schiet het bedrag namelijk voor) ben je altijd veel meer geld kwijt voor je toestel. Zelfs een lening bij de bank is goedkoper. Hoe bereken je dit?

Bereken de totale abonnementskosten met toestel
Bereken de totale abonnementskosten sim-only + eenmalige aanschaf toestel

Als ik kijk naar de goedkopere toestellen die ik de afgelopen maanden heb mogen testen, dan zou ik de Xperia P op dit moment aanraden voor iedereen die fotografie een belangrijk punt vindt. Deze heeft een 8 megapixel camera, prima lens en een Exmor CMOS chip waardoor de foto's bijzonder goed zijn. Zonder abonnement pik je hem nu voor €275 op. Mijn review staat gelinkt en bevat een paar voorbeeldfoto's. Zoom is trouwens bij alle toestellen slecht. Ook de SIII die ik nu gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan geen los toestel kopen, daar heb ik in 1 keer het geld niet voor.
Ik had de vorige keer de Samsung galaxy s, met het grootste abonnement dat er was, en daar betaalde ik geloof ik rond de 36 euro voor, met internet en sms verdubbelaar.
Maar die is pas kapot gevallen, en dat vind ik ook een risico van een toestel kopen.
Maar nu heb ik voor het zelfde geld maar 100 belminuten, en de telefoon is in principe ook niet van mij.
Ik zit gemiddeld aan de 150 minuten, dus 100 minuten is niet genoeg.
Ik vind het schandalig die prijzen.
Ik denk dat ik naar een andere provider ga.
U kunt kiezen voor een van de Samsung Galaxy toestelen.
Hier kunt u een compleet overzicht vinden:
http://www.galaxy-samsung.nl/