Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iPhone 16gb of 32gb ?

ik wil een iPhone 4s kopen maar ik twijfel, moet ik nou 16gb of 32gb halen.
ik wil er 7 tot 10 apps erop en meer dan 500 foto's.
hoeveel gb heb ik dan nodig ?

alvast bedankt voor het helpen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Dan heb je meer dan genoeg aan 16 GB. Maar geloof me, waarschijnlijk komen er snel meer dan 10 apps op. Maar ook dan is 16 GB een hoop hoor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ookal maak ik meer dan 500 foto's ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja op mijn ipod (8 gb) staan 3 pagina's met apps en 900 foto's dus dat moet makkelijk lukken
paulus811
11 jaar geleden
Een ipod heeft geen 8mp camera, dus die vergelijking gaat niet op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh jammer :p laat dan maar dan heb ik niks gezegd
16 gb is dan meer dan genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je van plan bent om over 2 jaar een nieuw toestel te nemen bij een nieuw abonnement dan zou ik voor 16 gaan. Blijf je er langer mee doen dan zou ik voor 32 gaan. Kun je er ook meer muziek op kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan een 16gb heb je dan genoeg. Je hebt ook altijd nog 5gb gratis cloud ruimte van Apple. Een foto van een 4s is gemiddeld ongeveer 3mb, dat x 500 zou 1,5gb aan foto's betekenen. Ga je daarnaast ook veel video maken en muziek op de iphone zetten, overweeg dan 32gb al is de meerprijs van €100 voor 16gb flashgeheugen eigenlijk krankzinnig.
(Lees meer...)
paulus811
11 jaar geleden
Ik heb zelf 16 gb maar in werkelijkheid is het maar 13.7 gb omdat de standaard apps van apple er ook moet opstaan. Die van mij is al vol ik heb 120 apps 170 nummers en 760 contacten als je meer dan mij verbruint zou ik zeker voor 32 gb gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lk heb al 3 jaar een iphone 3gs 16gb, ik heb er 1000 foto's op, 40 apps en 200 liedjes.. hij staat voor de kwart vol.. beslis zelf maar..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier ook. Ik heb de 16gb iPhone 4s. 47 apps, 1200 liedjes en ben geabonneerd op een tijdschrift waarvan ik er 7 opgeslagen heb. Ben nu net voorbij halfvol :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb héél erg veel op mijn iPhone staan, denk aan zo'n 200 apps, 300 foto's en meer dan 400 liedjes en ik heb genoeg aan 16 GB! Ik zou gewoon voor die gaan, omdat je toch wel genoeg hebt aan zoveel GB.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding