Is het mogelijk om voor 1 contactpersoon direct naar de voicemail door te verbinden bij inkomend gesprek?

Stel je hebt last van een vervelende beller. kan je iets instellen zodat een gesprek vanaf zijn nummer direct de voicemail krijgt?

Toegevoegd na 2 uur:
Stel je hebt last van een vervelende beller. kan je iets instellen bij een Samsung Galaxy Y zodat een gesprek vanaf zijn nummer direct de voicemail krijgt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (3)

Je kan bepaalde nummers blikkeren via je provider. Je kan de klantenservice bellen. Maar soms zit het ook als optie op je telefoon. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij zit de Google Play Store vol met apps die dit kunnen.
Even zoeken op Call Blocker.
Zie de link voor een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij instellingen oproepen numer weigeren