Ik snap niks van skype?

Op de skype website staat dat bij skype op mobiel (Ipod) dat van skype naar skype bellen gratis is. Maar er staat ook dat bellen naar het buitenland lage tarieven heeft. Als je nou naar iemand in het buitenland belt die ook skype gebruikt dus weer skype naar skype. Moet je dan betalen of is het gratis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Met "bellen naar het buitenland" word bellen naar vaste nummers bedoeld. Als je iemand belt die in het buitenland is maar wel gewoon skype heeft dan is het gratis. Logisch want je belt in principe van pc naar pc of in dit geval van iPod naar iPod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks

Andere antwoorden (1)

Van computer naar computer is altijd gratis. Maakt niet uit waar die ander is. Alleen met Skype kan je ook naar mobiel en vaste lijnen bellen tegen 1 bepaald tarief