Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn telefoongeheugen leger maken?

Ik heb een samsung galaxy ace en mijn telefoongeheugen zit bijna vol. De meeste applicaties kunnen niet naar mijn sdkaart worden verplaatst. Is er een andere manier om mijn telefoongeheugen leger te maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik had dit probleem met mijn Gio ook voortdurend.
Als je Facebook of Twitter gebruikt kun je deze apps verwijderen en weer opnieuw installeren.

Wat er precies verwijderd wordt is mij een raadsel, maar ik heb er nooit wat van gemerkt, behalve dat ik weer een tijdje genoeg geheugen had.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien krimpt je geheugen door de foto’s en video’s. Verplaats ze naar de computer of naar de sd-kaart (als je daar wel ruimte hebt. Je kan dan ook instellen dat foto’s en video’s standaard worden opgeslagen op de sd-kaart).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms zijn er ook updates die niet naar de SD kaart verhuist kunnen worden. Dan is het raadzaam om gewoon de updates te verwijderen. Soms heb je updates ook niet nodig voor een goede werkzaamheid van de app, zoals van Gmail. Ook heb ik het automatisch updaten via Google play gestopt, dat ook veel geheugen vreet. Tenslotte is het raadzaam om de variabele waarden af en toe leeg te gooien van apps, zoals die van Twitter, dat scheelt enkele MB's per keer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding