Kun je over een telefoon case een telefoon skin plakken?

Ik heb een samsung galaxy ace 2.
Ik zag op internet dat je case's (hoesjes voor de achterkant) kan ontwerpen.
Dat leek me super cool, maar ze hadden geen hoesjes voor samsung galaxy ace 2!!! (weet iemand een site waar dat wel kan?)
Dus toen dacht ik als ik nou een wit hoesje koop en daar een disign skin over heen plak, want die kun je wel voor samsung galaxy ace 2 ontwerpen.
Ik heb alleen geen idee of dat kan?

alvast bedankt voor de antwoorden!!!!!!!
xxx anoniem

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat kan wel, alleen heb je kans dat de randjes van het hoesje wit blijven, aangezien de skin dan net iets te klein is door het hoesje