Kan ik een aux kabel gewoon gebruiken bij mijn auto radio die aan beide kanten een 3,5 mm uitgang heeft?

Hiervoor had in een aux kabel voor mijn iPhone 4 die in de radio een 3,5 mm uitgang had en een uitgang die in de oplaadbare uitgang van de iPhone paste. Deze werkte maar ik weet niet of deze ook gaat werken

Ik wil muziek via De iPhone afspelen door de auto radio

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja, deze AEX kabel kun je prima gebruiken.
Hou er wel rekening mee dat de bediening niet via jou radio gedaan kan worden (alleen het volume) maar dat kon volgens mij bij je vorige kabel ook niet