Hoe kan ik muziek op mijn IPhone zetten?

Hallo,

Ik heb sinds vandaag een IPhone en ik wil er graag muziek op zetten maar het lukt me maar niet. Als ik het muziekje download op bijvoorbeeld tubidy speelt het muziekje zich een keer af maar hij komt niet tussen mijn muziek te staan.
Weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (3)

iphone werkt met itunes alleen muziek in de itunes bibliotheek wordt op je iphone gezet alleen gekochte muziek of van cd geripte muziek of van andere muziek programma,s die in itunes bibliotheek opgenomen is
capthavoc
11 jaar geleden
Je kan via Itunes muziek op je Iphone zetten.
Download het programma op http://www.apple.com/nl/itunes/download/
Als je het programma hebt gedownload wijst alles vanzelf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Download DVL player volgens mij was dat het......Als je het echt gratis wil

Toegevoegd na 11 minuten:
Of sluit je Iphone aan op je computer dan zie je al je bestanden en dan kan je je Liedjes wel terugvinden