Op Nu.nl staat een bericht over software update van de Samsung Galaxy s3, maar ik krijg hem niet?

Ik heb nu al een paar maanden een galaxy s3, nu las ik op Nu.nl een bericht over een software update. Ik weet 100% dat ik deze update NIET heb omdat ik de nieuwe functies niet heb. Is deze update nog niet voor Nederland of is er wat mis met m'n telefoon?

Bericht software update Nu.nl - http://www.nu.nl/gadgets/2976898/nieuwe-functies-galaxy-s-iii.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De Samsung Galaxy S III Premium Suite update is als alles meezit nog vóór eind 2012 in Nederland te downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Updates worden altijd in fases uitgegeven. Ga ervan uit dat het nog een paar weken duurt voordat jij aan de beurt bent want je weet het nooit zeker. Gewoon elke dag even checken.