Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn samsung Galaxy Blijft bij elke app hangen, wat te doen?

Ik heb dus een Samsung galaxy S plus, Telkens als ik bijvoorbeeld iets op wil zoeken bij: Internet, Playstore, Elke andere willekeurige app blijft hij hangen en daarna sluit hij automatisch af.
Zelfs al een Factory Reset gedaan....Niets helpt...
Iemand ideetjes?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
817
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, Dit gebeurde zomaar ineens.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit kan een software probleem zijn of een hardware probleem.
Je kan proberen om de firmware helemaal opnieuw te installeren, maar dit is wel heel lastig als je hier geen ervaring mee hebt.
Als je zeker wilt zijn, kan je het beter laten doen bij de winkel waar je je telefoon hebt gekocht of een andere telefoon winkel.
Dit zal ongeveer 5 minuten duren.

Als je wat beter bent met dit soort dingen zou je het zelf kunnen doen, hiervoor heb je Odin Multi Flasher nodig en de goede firmware van SamFirmware.

Ik ga er verder geen uitleg over geven, want als je het hiermee niet lukt kun je het ook beter niet zelf doen, maar het door een gevorderde laten doen.

Als je toevallig in Zwolle woont zou ik je kunnen helpen, maar anders kun je gewoon het beste naar een telefoon (reparatie) winkel gaan.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding