Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn abonnement van 2 jaar opzeggen en zo ja hoe?

Hallo, ik heb een abonnement van vodafone voor 22,50 per maand.. en dat abonnement is voor 2 jaar. Alleen is het smsen veel duurder per smsje dan bij mijn vorige abonnement en het bellen ook,waardoor mijn rekening elke keer heel hoog is.. kan ik dat abonnement wel opzeggen?? of zit ik er echt 2 jaar aan vast?? en hoe werkt dat opzeggen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
735

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Opzeggen kan niet,
wat wel kan:

-upgraden: van 22,50 per maand naar bijvoorbeeld 35,- per maand, hopelijk blijf je dan wel binnen je belbundel, anders nog duurder, zolnag je maar binnen je bundel blijft.

-een 2e (sim-only) abonnement. (ik ben telfort fan)
je hebt vast nog wel ergens een oude gsm liggen.

-is minder bellen een optie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je moed die twee jaar aan vast zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zit daar echt 2 jaar aan vast, daar kan je wel onderuit, maar dan krijg je zulke hoge boetes dat het verstandiger is om dit abonnement gewoon tot het eind te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een contract afgesloten voor twee jaar dus moet je twee jaar verder. Vergeet niet op tijd je abonnement op te zeggen anders wordt het stilzwijgend verlengd
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding