Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verbruik ik minder data met opera mini 4? En als ik minder data verbruik, bespaar ik dan ook mijn beltegoed? (prepaid)

Hallo, ik heb net de webbrowser opera mini versie 4 geïnstalleerd op mijn samsung corby txt. Klopt het dat je hiermee minder data verbruikt? En daardoor minder beltegoed verbruikt? (Ik heb prepaid)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
614

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Of je nieuwe Browser minder data verbruikt kan ik niet zeggen aangezien je niet vertelt wat je oude browser was. Wel kan ik je vertellen dat als je minder data verbruikt je ook minder beltegoed kwijt bent. Opera staat bekend als een snelle browser, maar dat wil niet -an sich- zeggen dat het ook aanzienlijk minder data verbruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry dat ik dat niet gemeld heb, mijn oude webbrowser is: Access NF 3.5
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op zich zal het niet zo veel uitmaken, tenzij die browser is gekoppeld aan heel veel reclame, dan wel... dat moet je ook allemaal als data naar binnenloodsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké bedankt voor de hulp!

Andere antwoorden (1)

Een browser heeft niks met data verbruik te maken, als een site 400kb is om te laden moet ie het laden de browser kan het mss snelller maar het hoeveelheid kb blijft het zelfde, het bespaart alleen de batterij omdat ie sneller laad, zelfde effect als je een badkuip vult met een water besparende douchekop, de hoeveelheid water blijft het zelfde alleen het duurd langer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding