HTC of Samsung Galaxy? En waar koop ik deze?

Hoi!

Ik twijfel tussen de HTC ChaCha en Samsung. Eigenlijk wil ik de htc Chacha maar ik kan 'm nergens vinden?
Weet iemand waar ik hem kan kopen in de winkel en hoeveel kost 'ie? Ik ben dus opzoek naar de Htc Chacha > kan ik hem in de winkel kopen of op een betrouwbare site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De HTC ChaCha is opzich een goed toestel, maar het nadeel vind ik dat de facebookknop niet aan te passen is via een normaal menu. Daarnaast heeft het relatief weinig geheugen en moet ik regelmatig het geheugen opschonen. Er is dus maar beperkt plek voor apps e.d.

Samsung heb ik ooit gehad, en die heeft mijn zusje nog steeds. Dat was destijds de Samsung D600, wat inmiddels een levensduur heeft van 7 jaar. Ik heb inmiddels weer een Samsung Galaxy S3 besteld, daar het geheugen groter is, meer apps en een betere camera (8 megapixel).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zelf vind de Samsung een betere toestel. U kunt alle Samsung Galaxy prijzen vergelijken op:
http://www.galaxy-samsung.nl/