Weet iemand een dun iphone 4 hoesje?

Hallo,
Ik ben op zoek naar een hoesje voor mijn iphone 4, die dun is, en een randje aan de zijkant die uitsteekt zodat ik hem met het beeld naar beneden op tafel kan leggen, zonder dat het beeld beschadigd.

Mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kunt het beste een bumper kopen.
Want een hoesje met hogere rand bestaat zover ik weet niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb deze van xqisil dacht ik, heb hem al van toen ik mijn iphone kocht. De iphone ligt nog lekker in de hand, wordt niet veel dikker en het beschermt zowel de hele achterkant en er zit een rand op zodat ik hem op zijn scherm kan leggen. Mijn iphone is al enkele keren gevallen en helemaal geen schade. Misschien niet helemaal wat je zoekt maar wel een goed hoesje, ook in andere kleuren te krijgen