Hoe kan ik een filmpje wat ik heb gemaakt op mijn mobiel draaien ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke telefoon heb je?

Antwoorden (1)

Dit is afhankelijk van welke telefoon je hebt, en welk formaat je film heeft (extensie).

Mogelijk moet je de film converteren naar een ander bestandtype. Hier zijn veel gratis programma's voor te downloaden, persoonlijk gebruik ik DVD video soft. Hier staan heel veel soorten telefoons al in zodat je meteen het juiste formaat hebt.

Vervolgens kun je bij de meeste telefoons via een USB kabel bestanden van PC naar telefoon overzetten.

Bij Smartphones is het mailen naar jezelf vaak ook nog een optie.

Ook kun je het filmpje uploaden op een uploadsite (bijv. Dropbox, Skydrive, Icloud of Wetransfer

Succes!