Hoeveel foto's kunnen er op een i-phone 4s?

Ik heb er nu 406 foto's opstaan
Die staan ook op de fotostream van de i-Cloud
Als ik de fotos wis op het toestel,blijven ze dan wel in de cloud?
Ik weet het,ik zou ze op de laptop moeten zetten maar dat snap ik al helemaal niet
Wie wil dit mij makkelijk uitleggen?
Fijne dag x

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hoi Channekke, om te beginnen moet je weten hoeveel ruimte er nog vrij is.
_Ga naar [Instellingen][Algemeen][Info] Kijk bij beschikbaar.. Stel dat kan bv 150MB zijn.
_Een gemiddelde foto is ongeveer 1,5MB dus dan passen er nog 150/1,5=100 op. Als er nog 10GB opstaat, dan ff x 1000= 10000MB verder het zelfde.
Nou succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap het
Dank je vriendelijk!