mobiel nat, geen rijst in huis. Wat nu?

Mijn blackberry is in het water gevallen en heb hem er gelijk uigehaald. Was niet thuis dus toen ik thuis was heb ik pas gezocht naar rijst. Ik kan niet meer scrollen en typen. ik had nog maar een beetje rijst dus heel erg ondergedompeld is hij niet. Is er nog iets wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kattebakkorrels?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hey channeke72, dat was ook mijn eerste ingeving! helaas kan ik je hier niet plussen maar anders....

Antwoorden (4)

Uit elkaar schroeven, met keukenpapier het ergste vocht weghalen en dan de verschillende onderdelen op de verwarming leggen. Morgen het hele zaakje weer in elkaar schroeven en hopen...!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uitzetten en laten drogen. En hopen dat het morgen beter is. Leg hem op een warme (en droge) plek te drogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een föhn droogblazen is wellicht òòk een optie..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onderdompelen en schudden in gedestilleerd water, zodat het gewone water er uit is. Daarna gewoon op laten drogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is me nog nooit overkomen. Maar ik zou het doen in dat geval.