Mijn blackberry is helaas in de toiletpot gevallen en hij gaat niet meer aan. Ligt het misschien aan de batterij? want dan koop ik wel een nieuwe bat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het laatste waar het aan zal liggen is de batterij. Heb je hem al een paar dagen de tijd gegeven om rustig te drogen? Helemaal open gemaakt en op een warm plekje gelegd met de batterij er uit?

Antwoorden (4)

Tuurlijk niet hij ligt helemaal niet aan de batterij hij is op de toilet gevallen dus hij is kapot of je moet hen laten kijken of laten maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zou kunnen, Als ik jou was zou ik naar de winkel gaan en het laten testen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is hoogstwaarschijnlijk niet de batterij. Die kan wel tegen een beetje water. De kans is groot dat er kortsluiting is geweest op het moederbord. Helaas is dat een dure reparatie, waarbij het vaak voordeliger is om een nieuwe telefoon te kopen.

Toegevoegd na 39 minuten:
Soms lukt het toch om hem weer aan de praat te krijgen door hem goed te laten drogen. Haal alle klepjes eraf en haal de batterij eruit. Laat hem dan minstens een etmaal drogen op warme plek. Ook kun je hem daarna nog een dag in een zakje met ongekookte rijst leggen. Hierdoor wordt al het vocht eruit gehaald. Stop daarna de batterij er weer in en probeer of hij het weer doet...
bamibal
11 jaar geleden
ga naar de winkel waar je hem gekocht hebt!
want als een blackberry met water in contact komt
word alles onbruikbaar